torsdag 9. juli 2009

Dagen i dag

Dagen i dag begynte ikke så bra. Våknet kl fem av at Kimmie holdt på å dytte meg ut av senga. Etter mye om og men fikk eg sove, og klarte å forsove meg. Bruker aldri å forsove meg og typisk å gjøre det nå som vi har så mye å gjøre på jobben.

Det har vært mye jobbing i dag, men en del trening også. Har trent lp på stend, kontakt med store forstyrrelser og apport.

Lp gikk bra. Trente på flere øvelser som eg ikke har trent på en stund. Var flink å delte opp alle øvelsene og trente kun på momenter. Om hele øvelsene hadde gått like bra, er ikke gått å vite.

Uten for hallen trente vi mye kontakt ved all verdens fugler, papegøyer, geiter og barn. Gikk faktisk overraskende bra. Men merker at det er lenge siden sist eg har trent på dette. Syntes at det fungerte bedre å poffe (spytte godbiter) enn å bruke klikkeren ved kontakt.

Hjemme har eg trent apport og avlevering av nye gjenstander. Kimmie hentet klosaksen, klikker'n, plast dings, gafler, dvder og do ruller uten problemer. Var så flink atte!

Har dessuten klipt klør i kveld. Deilig å ha en hund som ligger helt stille og som eg kan flytte rundt som eg vil for å få klipt alle klørne.