fredag 19. juni 2009

Hva fremtiden bringer..

Hva fremtiden bringer er det ikke mange som vet, hvis det er noen som gjør det. :p Men eg tror at alle har godt av å sette seg mål og ha noe å trene i mot. Siden eg trener mange forskjellige disipliner har det blitt til at eg har satt mange(!) mål, for eg har satt et eller flere mål pr disiplin.

Til høyre kan dere se hva vi har oppnådd og hva eg har satt som mål for fremtiden. Vi har mange flere mål enn meritter, med det er viktig å se fremover og ha det morro. Eg har jo hund for morro skyld og legger ikke så mye press på meg med målene, målene er til for å motivere!

Noen av målene kommer nok til å forandre seg med tiden, bli utsatt eller oppnådd før eg hadde trodd. Men så lenge eg og velsa mi har det morro underveis, kommer eg til å være strålende fornøyd.

Uansett om det blir konkurranser eller ikke, kommer eg til å trene mye frem over, men nå skal vi på tur.