mandag 23. februar 2009

Dagen i dag

Formen er ikke akkurat på topp i dag. Ligger på sofaen med cola, banan, bøtte og en hund som kjeder seg. Fra sofaen har vi hatt noen runder med apport trening og klikker. Kimmie synes at det er knall gøy og skjønner ikke hvorfor vi kan gjøre det hele dagen. Det er jo så moro å leke med den fine apportbukken også er det jo så deilig å spise frolic!

Eneste fordelen med å være syk er at man får tid til ting man vanligvis ikke når. Shaping og skrive blogg for eksempel. Eg har brukt bloggen så lite at eg vet ikke helt hvordan det virker enda, men finner nok ut av det etter hvert. ;)

Kimmie trengte litt apport trening, for apporten sitter ikke helt sånn som den skal. Men det har vært strålende når eg virkelig har trengt den. Hun har funnet bilnøkler og hansker i snøen, ble ikke avlevert i hånden men gjett om eg var glad for det.

For et par dager siden var eg i Os sentrum for å ha litt miljø trening, det var masse søle og sørpe der eg parkerte og eg mistet en klikker under bilen når eg tok ut hunden. Grr. Eg nådde den ikke og lot den ligge mens eg trente (hadde jo en ekstra) når eg kom tilbake, måtte eg bare prøve å se om kimmie fant den. Eg pekte under bilen og hun krøp inn, hentet klikkeren og avleverte i hånda. :):) Fikk noen rare blikk når eg hoppet rundt og roste kimmie opp i skyene, men det var verdt det! :)

I morgen skal vi (forhåpentligvis) på trening med NRH i skogen for første gang! Planen er å bruke bloggen som en treningsdagbok, så eg skal prøve å skrive litt etter hver trening. Som sakt trener eg litt av hvert og eg trenger en treningsdagbok for å holde litt orden på ting.