torsdag 10. desember 2009

Når skal nok, være nok?

Det er ikke så lett å få trent på egenhånd, men de siste dagene synes eg at eg har vært ganske flink. Begynte med feltsøk på mandagen, spor på tirsdagen og melding på gjenstand i går som var onsdag. I dag hadde eg tenkt til å trene på taptapport og få noen andre til å legge ut gjenstandene, men eg får ta det i morgen i stedenfor. Litt LP trening har eg også klart å flette inn og kimmie har vært veldig flink. Trente på apport og fri ved foten i går, og da var hun helt konge! Det er typisk at eg ikke kan være med på NRH treningene nå som hun har begynt å gjøre det så bra.

Det holdt vist ikke at begge hundene mine er syke, eg måtte bli syk selv også. Når skal nok være nok? I over to måneder har eg ventet på svar på prøvene til Kimmie fra Tyskland, men etter å ha ventet 15 min på tlf i dag også, begynner eg nesten å gi opp.

Vu begynner også å få sansen for trening, og hun elsker all slagslek. Tror ikke at det blir vanskelig å forsterke henne fremover. :) Nå er hun 13 uker og har nettopp begynt å gå spor.